Spring
Gratis forsendelse, fri levering ved ordrer på 800kr: i øjeblikket ca.

Aktuel information om Covid-19

Den hurtige spredning af coronavirus (Covid-19) er en stor udfordring for vores virksomhed og vores samfund. Hos benuta ønsker vi at gøre vores for at bremse spredningen af ​​virussen og beskytte vores kunder og vores team på den bedst mulige måde. Her holder vi dig ajour med den aktuelle udvikling og giver dig opdateringer om vores shop- og leveringsaktiviteter.


Kan jeg stadig bestille fra benuta online?

Ja, vores webshop er stadig åben og kan bruges døgnet rundtm helt som sædvanligt. Vi har nok varer på lager til at garantere en langsigtet levering af alle produkter.


Er vores leveringstider ændret?

Du kan se den aktuelle leveringstid for din ønskede vare på siden med de respektive produktoplysninger. De forholdsregler, der træffes af myndighederne, medfører ikke nogen væsentlige begrænsninger for din ordre fra webshoppen benuta. Situationen kan dog ændre sig fra dag til dag. Afhængig af de officielle instruktioner, kan leverancerne i de individuelle områder blive forsinket, hvilket vi beder om din forståelse for.


Vil min ordre blive leveret som normalt?

Pakkevarerne leveres i øjeblikket til din dør, helt som sædvanligt. For at beskytte vores kunder og de ansatte hos vores forsendelsespartnere skal du ikke længere signere for modtagelsen af ​​pakken. Vi anbefaler også, at du kun får din ordre leveret til din adresse eller din nabo i fremtiden, eller giver leverandøren tilladelse til at sætte pakken, hvis det er muligt. I nogle områder har pakkeshopperne lukket, eller også er det ikke længere muligt at levere til dem.


Hvilke foranstaltninger træffer benuta for at forhindre spredningen af coronavirus?

Vores kunders, teamets og leveringstjenesternes sundhed er vores højeste prioritet. Vi har truffet alle nødvendige beskyttelsesforanstaltninger for at beskytte vores ansatte og for at hjælpe med at inddæmme virussen. Størstedelen af ​​vores ansatte arbejder nu hjemmefra. Vi har naturligvis også strammet sundheds- og hygiejneforskrifterne i vores logistikcenter og overvåger dem intensivt. Vores forsendelsespartnere har også forsikret os om deres nøje overholdelse af de foreskrevne hygiejnestandarder og beskyttelsesforanstaltninger. Derfor kan du stadig trygt og roligt bestille hos os!


Har vi ændret vores returpolitik som et resultat af den aktuelle situation?

Hvis du vil sende noget retur til os, er det naturligvis stadig muligt. Du kan stadig anmodes om returnering senest 30 dage efter leveringen via kundekontoen. Når du anmoder om returnering senest 30 dage overholdes returperioden, som forlænges med yderligere 30 dage. Du får altså en samlet returret på 60 dage.


Hvis du vil returnere en vare, gør du sådan her:

1. Anmod om returnering som normalt via din kundenkonto senest 30 dage efter leveringen.
2. Efter fristen for at anmode om returneringen udløber, har du yderligere 30 dage til at sende varen eller varerne til os.

Hvis du er i tvivl, skal du bare kontakte vores kundeservice. De hjælper dig gerne med mulighederne for en eventuel reklamation og finder en løsning sammen med dig.


Virker vores kundeservice stadig?

Vores kundeservice er der selvfølgelig stadig for dig! Samtidig beder vi om din forståelse for, at der kan forekomme forsinkelser ved behandlingen af ​​kundehenvendelserne. Du kontakter vores kundeservice via e-mail ved hjælp af vores kontaktformular.


Hvor finder du de aktuelle oplysninger fra vores logistikpartnere?

Du finder alle de aktuelle oplysninger fra benutas logistikpartnere på de følgende sider: DHL, DPD, GEL..


Tak for din tålmodighed og forståelse! Vi er stadig der for dig og gør alt, hvad vi kan for at hjælpe dig så hurtigt og godt som muligt i denne ekstraordinære situation.
Hold dig sund - vi ønsker dig og dine kære alt godt!



Dit team fra benuta
(senest opdateret: 07.04.2020)