FAQ

  • Typiske spørgsmål

    Hvor finder jeg jeres bankoplysninger?

    Når du har færdiggjort din ordre, modtager du automatisk en e-mail med alle nødvendige bankoplysninger til din overførsel. Hvis du ikke har modtaget denne e-mail, skal du kontakte vores kundeservice på support@benuta.com eller via kontaktformularen her.

  • Dine kontoindstillinger

    Er mine personoplysninger sikre ved benuta?

    Selvfølgelig. Vi behandler samtlige personoplysninger med absolut diskretion, vi videregiver dem ikke til tredjepart og vi gemmer dem ikke længere end nødvendigt. Vi gemmer vores data på sikre servere i Tyskland, hvortil de udelukkende overføres i sikret tilstand under selve bestillingen. Vi benytter alle til rådighed værende tekniske hjælpemidler til at sikre dine kundeoplysninger mod tab, forfalskning eller offentliggørelse til uautoriseret tredjepart. Du kan få flere oplysninger i vores data beskyttelseserklæring her.

    Hvordan kan jeg slette min konto i jeres webshop?

    Du skal bare kontakte en medarbejder i vores kundeservice på telefonnummer +49 228 9696 895, eller via e-mail på support@benuta.com eller via kontaktformularen her.

    Hvordan kan jeg til- og framelde mig jeres nyhedsbrev?

    Når du er logget ind på din konto, går du ind under fanebladet “Newsletter abonnements”, hvor du kan til- og framelde dig vores nyhedsbrev. Hvis du har behov for det, så hjælper vores kundeservice dig gerne.

  • Ordreprocessen

    Hvilke begrænsninger er der med hensyn til brug af tilgodebeviser?.

    Typisk så er vores tilgodebeviser begrænset tidsmæssigt. Det bedste, du kan gøre, er at tjekke udløbsdatoen på dit tilgodebevis, før du bestiller. Typisk står udløbsdatoen sammen med koden på tilgodebeviset. Vær opmærksom på eventuelle betingelser, der gælder som forudsætning for indløsning af et tilgodebevis. Det kan f.eks. være at dit tilgodebevis kun gælder en særlig vare eller et særligt mærke eller en bestemt mindste ordreværdi.

    Hermed mister alle til gode beviser deres værdi, fratrukket en evt returværdi, såfremt det betyder at en af de ovenstående betingelser ikke længere er gældende I så fald skal du betale hele den fulde eller oprindelige pris for den pågældende vare.

    Principielt kan man kun indløse et tilgodebevis. Det er ikke muligt at kombinere flere tilgodebeviser med hinanden og man kan heller ikke få udbetalt et eventuelt restbeløb.

  • Ombytning og returnering

    Har jeg en returret?

    Selvfølgelig. Hvis et produkt ikke lever op til dine forventninger, kan du gøre brug af din returret. For at sikre størst mulig tilfredshed blandt vores kunder, så tilbyder vi en returret på 30 dage, der rækker ud over lovens betingelser. Du kan se flere oplysninger i vores Handelsbetingelser.

    Jeg vil gerne gøre brug af min returret. Hvordan gør jeg det?

    Følg dette link for at anmode om din tilbagevenden. Alt hvad du skal bruge for at logge ind er dit kundenummer samt din ordreseddel og fakturanummeret på din ordre. Når du har indtastet dine oplysninger, kan du printe forsendelsesdokumenterne. Hvis du ikke har mulighed for at printe dokumenterne, kan du kontakte vores kundeservice på support@benuta.com, som vil sende dokumenterne til dig med posten. Så snart vi har modtaget varen, returnerer vi din købspris i løbet af få dage.